7 deserturi sanatoase pentru copii. Rapide, gustoase si hranitoare


In principiu, deserturile mele preferate trebuie sa indeplineasca aceste conditii, enumerate in titlu. Deserturile pentru copii trebuie sa fie sanatoase in primul rand. Apoi vreau sa fie hranitoare, usor de preparat si gustoase.

Fiindca sunt destul de ocupata, cel mai des tind sa prepar fiicei mele un desert simplu, precum salata de fructe. Nu am mereu timp sa prepar deserturi complicate si sincer nu le vad rostul. Un desert perfect poate fi si simplu, si rapid de realizat. Insa nu poti merge tot timpul pe aceasta idee de desert. Uneori ai nevoie de mai mult efort pentru a prepara un desert sanatos pentru copilul tau. Esential este sa folosesti doar ingrediente sanatoase, naturale si proaspete. Restul este imaginatie 😉

Haideti sa vedem ce deserturi sanatoase pentru copii am putea sa preparam simplu si rapid:

Pe locul 1 la deserturi pentru copii, aleg salata de fructe. Puteti alege mere, pere, banane, avocado, kiwi, ananas, struguri si orice alte fructe doriti. Regula este sa nu combinati prea multe fructe pentru ca digestia sa mearga usor si rapid.

dsc_0048-2

Un alt desert genial de sanatos si hranitor, pe locul 2, este placinta cu dovleac si/sau cu mere 🙂 Adauga si stafide si deja esti pe cel mai bun drum catre un desert hranitor, gustos si foarte sanatos. Nu ai nevoie de zahar, iti garantez. Stafidele dau dulceata de care ai nevoie.

Pe locul 3 la deserturi sanatoase pentru copii as alege prajitura cu iaurt si stafide. Este un desert hranitor si sanatos, nu doar gustos.

Locul 4 este ocupat de checuri, sub diverse forme, cu stafide, cu nuci, cu migdale. Din nou, discutam despre un desert simplu de realizat si foarte sanatos. Nu pun zahar pentru ca adaug mereu curmale, stafide, bucatele de caise si la final, pe felia taiata si racita, pun si o lingurita de miere sau gem 🙂

Pe locul 5 la deserturi sanatoase pentru copii se afla budinca de gris/ orez cu marmelada, gem sau dulceata. Se prepara foarte rapid, este hranitoare, satioasa si merge de minune si cu fructe, nu doar cu dulceata sau miere. Nu as opta pentru budinca de gris cu zahar caramelizat. Este deja un desert mult prea greu de digerat, mult prea zaharos, neindicat pentru copii. Zaharul ars nu este niciodata o optiune potrivita pentru copii. Sincer, nici pentru adulti…

Budinca de gris merge de minune langa dovleacul copt sau sotat cu stafide 🙂

Locul 6 este ocupat de clatite. Le consider destul de sanatoase, hranitoare, usor de preparat si foarte gustoase. Umplutura este punctul meu forte: dovleac placintar sotat cu stafide, mere sotate cu stafide, pere sotate cu bucatele de caise, bucatele de curmale, miere, banane pisate cu furculita samd. Ideea de baza este ca in clatite puteti ascunde numeroase fructe pe care cel mic nu le-ar consuma in starea lor.

clatitecudulceata

Tineti cont ca in clatite puteti adauga si branza de vaci, nuci si miere. Amestecul este genial. La fel, puteti adauga si telemea, rosii si busuioc daca doriti un desert sarat 🙂

clatitecubranzasi rosii

Pe locul 7 la deserturi pentru copii voi pastra mereu negresa. Iubesc sa folosesc orice fel de cacao naturala. De asemenea, folosesc si karob si ciocolata neagra si impreuna ma ajuta sa prepar o negresa de nota 10 pentru copiii mei. Reteta este simpla. Negresa este unul dintre cele mai simple deserturi pentru copii. Si cat timp folositi zahar brun si putin, este si unul dintre cele mai sanatoase deserturi pentru copii.

 

Spor la gatit si multa creativitate pentru preparate sanatoase si gustoase!

 

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s