Reteta simpla si rapida de paine ciabatta. Vei renunta la painea din comert pentru ea


Bucataria din Livada | Retete vegetariene simple, delicioase si sanatoase

Painea este unul dintre alimentele pe care le iubesc enorm. Si care nu ma lasa sa slabesc :)) Ador si pastele. Nici ele nu ma ajuta 🙂

Dar stiu ca painea si pastele sunt sanatoase atat timp cand prima este facuta de mine si pastele sunt din grau dur si combinate cu legume si verdeturi.

Sa revenim la paine, un subiect genial pentru un vegan gurmand 🙂

Astazi am preparat prima mea ciabatta si va spun sincer ca a fost norocul incepatorului. A iesit prea buna, dar nu ca la tara 🙂

Am folosit: 500 de grame de faina, 1 cub de drojdie proaspata, 100 de grame de seminte de in macinate pe loc, sare, o lingura de zahar, oregano proaspat, masline tocate marunt cam 100 de grame.

Am pus faina intr-un bol si la mijloc am maruntit drojdia. Am pus deasupra zaharul si apoi am turnat o cana de…

Vezi articol original 167 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

