Cum sa le faci copiilor inghetata sanatoasa acasa


Daca vrei ceva sanatos, te asigur ca va trebui sa faci acel ceva acasa, cu propriile tale ingrediente 🙂

Dar nu vei regreta pentru ca vei cheltui mai putini bani iar cel mic va avea mancare sanatoasa, gustari de calitate si deserturi pentru care si medicul lui pediatru te-ar felicita ❤

Astazi i-am facut fiicei mele inghetata acasa. A vrut una la magazin si am citit ingredientele. Am gasit cateva cu 2% continut de fructe si am decis ca cea mai buna solutie este sa incercam ceva acasa.

Aveam niste forme interesante de inghetata luate de la Ikea si nu am apucat sa le incercam. De data asta le-am testat si va pot spune ca sunt super ok.

Am folosit 2 banane, zeama unei lamai verzi, un pic de zahar brun, un pic de extract de vanilie. Am blenduit totul spuma si am turnat in forme. Am dat la congelator si am scos cam peste 2 ore sau chiar mai putin.

Rezultatul este genial 🙂 Cred cu tarie ca acasa puteti face tot ce aveti nevoie, de la paine si pana la inghetata, de la tarte si pandispan si pana la torturi si placinte, cine delicioase si super incredibil de gustoase.

Mult succes, pofta mare si spor in bucatarie!

Lasă un răspuns

