Mic-dejun vegetarian/ vegan cu de toate si pentru toate gusturile


Mic-dejun sanatos si potrivit chiar si pentru copii 🙂

Bucataria din Livada | Retete vegetariene simple, delicioase si sanatoase

Am adunat cateva ingrediente interesante din frigider si din camara si mi-a iesit de un mic-dejun genial, vegan si vegetarian 🙂


Aveam o jumatate de avocado de la masa fiului meu mic, David. Am stropit-o cu lamaie si si-a revenit instant. Aveam si niste rosii cam blegite dar le-am lasat in apa rece cateva minute si au fost ca noi. Maslinele nu imi lipsesc si asemenea nici humusul.

Felia de paine este unsa cu humus, presarata cu frunze de oregano si susan negru. In spate este avocado felii, stropite cu zeama de lamaie.

Avem aici un exemplu clasic de mic-dejun vegan/ vegetarian care sa includa cat mai multe alimente cu aport mare de vitamine, oligoelemente, aminoacizi esentiali 🙂 Mama, cat de avansat vorbesc :))

Sa revenim… Deci avem un mic-dejun vegan/ vegetarian pe care il puteti monta in cateva minute. Doar sa aveti humus in casa, legume care va plac, masline…

Vezi articol original 96 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

