Rai vegan cu gust italian: tagliatelle, pomodore, peperone, basilico


Ceva bun pentru cina copiilor, doar sa nu uitati sa nu adaugati ardeiul iute. Acela e doar pentru parinti 🙂

Bucataria din Livada | Retete vegetariene simple, delicioase si sanatoase

Ai ajuns in raiul vegan :)) Eu cel putin sigur am ajuns dupa ziua de ieri, cand mi-am pregatit cele mai bune paste din ultimele zile. Nu pot sa spun ca sunt cele mai bune din viata mea fiindca ar fi greu sa aleg :))

Am fiert tagliatelle, vreo 6 rotocoale. Le vreau al dente asa ca respect ce scrie pe pachet sau chiar sting focul cu un minut mai devreme. Le scurg de apa, nu le clatesc. Le las sa se linisteasca.

Pun ulei de masline intr-o tigaie de inox, adaug rosii si ardei gras congelat (il cumpar prin iulie-august la 2 lei kilogramul din piata de legume, el fiind romanesc si gustos. Il pun la congelat in pungi cu fermoar, dupa ce il spal si il toc grosier. Toc in jur de 6 kilograme de ardei care imi ajung iarna, toamna si primavara pana vine noua recolta romaneasca…

Vezi articol original 155 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

