Castelul Corvinilor, al Hunedoarei, al Huniazilor. Calatorii din care copiii ar trebui sa lipseasca


Daca aveti copiii cu voi, lasati aceasta aventura pentru altcandva. Locul este puternic incarcat negativ, cel putin din punctul meu de vedere. Pentru cei rautaciosi, as vrea sa precizez ca de la intrare descoperi camera torturii. E deja prea mult pentru mine. Poate sunt eu slaba, ce sa zic…

Parerea mea e ca locul nu e potrivit pentru copii pentru ca desi este un edificiu important pentru istoria noastra, desi este construit frumos si este foarte impunator, are si o istorie zbuciumata si este foarte greu sa ii dai acces doar in camere in care e ok sa intre. Personal, nu as veni cu copiii aici. Sunt alte atractii turistice unde ii poti duce. Pentru un copil, ideea de tortura nu este cel mai bun subiect pe care il digere acum. Are tot timpul din lume sa descopere si astfel de pete ale istoriei.

Una peste alta, este un loc interesant, afli lucruri noi, stai cu inima incordata inainte sa intri intr-o aripa noua a castelului fiindca nu stii peste ce dai.

Nu m-a impresionat placut, nu mi-a transmit vreo emotie frumoasa, pozitiva. Am stat incordata pana am iesit. Am venit zambind si sperand sa gasesc lumina si legende frumoase, pe care sa le povestesc mai apoi copiilor insa nu a fost asa.

 

Evident, Castelul Corvinilor, cunoscut si drept Castelul Hunedoarei sau Castelul Huniazilor, este genial pentru cei carora le plac misterele, locurile marcate de razboaie si treburi mai barbatesti, ca sa zic asa, cu sabii si unelte, arme si sali ale sedintelor unde se decideau cine va ataca, cine va cuceri noi teritorii.

Poate nu am nimerit intr-o zi buna sau poate ca locul pur si simplu nu este pe linia mea de rezonanta 🙂 Eu functionez bine pe unde pozitive 🙂

 

Dar mergeti la Castelul Huniazilor. Merita sa vedeti o bucatica din istoria noastra, a romanilor. Vizitati-l fiindca este un obiectiv turistic interesant insa ganditi-va bine daca va luati copiii cu voi, ce le explicati, in ce camere ii lasati sa intre. Imaginile puternice nu cred, personal, ca sunt pentru cei mici 🙂

Sa aveti succes, sa calatoriti si sa descoperiti noi locuri frumoase!

Lasă un răspuns

