Galerie

Manastirea Cozia, locul meu de regasire. Aici vin cand simt ca lucrurile merg prea repede


Stii sentimentul acela, ca lucrurile merg parca prea repede si iti cam scapa de sub control si nu le poti tine socoteala si fraul si pasul cu ele?

De cate ori simt asta, venim la Cozia, la manastire. E locul meu de suflet. E ceva magic la Cozia, cel putin pentru mine. Ma asez pe banca si ma uit la manastire crezand in mod clar ca atunci cand voi pleca, voi cantari cel putin cu 2 kilograme mai putin, toate fiind griji, panici stupide, nelinisti, anxietatile mele nelimitate, obsesiile mele, nemultumirile mele eterne si lista poate sa continue. Toate cantaresc mai mult decat te-ai astepta. Te cocoseaza la modul cel mai serios, la modul propriu. Te aduci de spate si cand scapi de ele, parca iti revine si postura.

Ajung la Cozia obosita. Plec intinerita cu cel putin 5 ani. Sa fie apa din izorul lor tamaduitor? Uneori nu o beau. Doar ma uit la ea. Sa fie manastirea in sine? E posibil dar nu cred. Sa fie gradina lor sau livada lor de meri? Cred ca este doar credinta mea ca voi fi bine si atunci sunt bine. E de ajuns sa ai credinta.

Nu sunt o persoana credincioasa in sensul ca as merge la slujbe. Nu fac asta fiindca nu am rabdare si inca nu ma atrage ideea. Dar cred ca simpla siguranta ca te vei face bine, te face bine. Nu stiu daca am explicat clar.

Acestea fiind spuse, va invit sa mergeti la Cozia – Caciulata – Calimanesti. Gasesti un loc superb, o manastire mica, modesta si incredibil de puternica. Da energie pozitiva enorm de mare. Cel putin noua 🙂 ❤ Adi e de acord cu mine. Venim aici cu drag. Uneori ne aducem o cana de cafea si o bem pe bancile manastirii sau langa livada. Asta ca sa nu spuna ca nu l-am dus in rai niciodata :))

Va pup cu drag si va mai astept sa va mai spun ce locuri descopar!

Lasă un răspuns

