Marea Neagra, locul in care venim an de an, cu copiii


Sotul meu vrea in Grecia. Vrea in Cipru sau la bulgari. Nu il condamn. Grecia este minunata, iti taie rasuflarea. Stiu asta din poze. Nu am fost niciodata in Grecia si imi doresc enorm. Pana atunci, ma bucur de Marea Neagra 🙂

Mergem intotdeauna in Saturn. Iubim in mod special Plaja Diana. Este un loc foarte curat, plin de familii cu copii 🙂 Nu am vazut in viata mea un loc de la mare unde sa vina mai multe familii cu copii 🙂 Venim pe plaja pe la 9 si plecam pe la 12. Revenim la 17 si plecam pe la 19. La ora 9 suntem spalati, curati, mancati, gata sa ne trantim in pat cu o carte langa noi, laptopul alaturi, un film bun la televizor si un bol urias de floricele :))

Saturn este curat. Asta imi place enorm. Iubesc locurile in care putem sa mergem impreuna cu copiii si sa ne simtim in largul nostru. Exact asta am gasit in Saturn, un loc foarte ok pentru familiile cu copii. Nu sunt discoteci, cluburi si galagie. Ai Lidl, Kaufland, Pepco, Profi si inca vreo cateva magazine de unde iti poti face linistit cumparaturile, adica tot ce iti trebuie daca nu esti mare fan al restaurantelor, cum nu suntem nici noi.

Intotdeauna inchiriem o garsoniera sau un apartament cu doua camere. Avem bucatarie super utilata, baia doar pentru noi, dezinfectam totul la sosire si schimbam toate paturile cu cearceafurile noastre :)) Ne aducem pernele noastre, mirosul de acasa, o tona de jucarii, cartile mele, laptopul meu si nu numai.

Gatesc atunci cand vin la mare, zilnic, de doua ori :)) Fac pranzul si cina in casa. Nu mancam afara decat daca vrem pizza :)) Altfel, le fac eu acasa tot ce isi doresc. E placerea mea 🙂 Si e si mai economicos asa, evident. Cazarea ne costa cam 100 de lei pe noapte. Mancarea ne duce cam la 70 de lei pe zi. Si mancam tot ce ne dorim, de la supe si ciorbe si pana la fel principal, salate si desert. Acum nu va inchipuiti ca fac sarmale si cozonac sau sufle de portocale. Facem mancare simpla, rapida, gustoasa si sanatoasa cum facem de obicei.

Idei culinare folosite in anii trecuti: 

– supa de legume cu sau fara taitei
– orez cu legume
– paste cu branza
– spaghete cu ciuperci si sos de rosii
– cartofi prajiti si salata de varza
– piure de cartofi cu verdeturi provencale
– panzanella
– snitele de pui pentru copii si sot
– peste la cuptor sau facut pane pentru copii si sot
– mamaliga cu branza si oua
– paste carbonara
– multe salate delicioase si rapide pentru mine si sot
– bruschete cu rosii, busuioc, ulei de masline si usturoi, plus parmezan pentru Clara :))

Nu stam mai mult de 2-3 zile de obicei. Pentru un timp asa de scurt, va garantez ca veti gasi idei culinare extrem de rapide, vegane, vegetariene, non-vegane, cum doriti 🙂 Sa aveti o tigaie buna, o oala de inox sau din email curat, sa aveti boluri de salata, cateva ustensile de bucatarie si ingrediente bune la voi. Daca aveti hipermarket in zona in care stati, numai bine 🙂

Sunt cunostinte care rad de mine cand aud ca eu gatesc si cand ajung la mare, cand sunt in vacanta. Iubesc sa gatesc, ma relaxeaza si imi place ideea de a-mi hrani familia doar cu ce e mai bun, facut de mine.

Iar adevarul este ca am prea multi prieteni bucatari care imi spun mereu acelasi lucru: „Cea mai buna si sanatoasa mancarea, cea cu adevarat gourmet, de calitate, o faci tu in bucataria ta, Maria.”

Si au dreptate 🙂 ❤

Lasă un răspuns

