Cartofi noi copti cu ierburi aromatice. Mancare vegana adusa din rai


Bucataria din Livada | Retete vegetariene simple, delicioase si sanatoase

Azi gatim simplu si rapid. La fel ca ieri :)))) Nicicand nu am gatit mai simplu ca acum. Gatesc si simt ca trisez :)) Parca prea rapid, dom’le :))

Cand nu gatesti cu carne, oua, branza, gatitul este simplu, rapid, ieftin si foarte delicios. Mancarea vegana nu e fada decat daca asa o faci tu. Eu am verdeturi uscate si proaspete, condimente naturale, curry, turmeric, sare, piper. Le folosesc pe toate cu incredere 🙂

Azi am facut cartofi noi copti la cuptor, cu verdeturi aromatice. Am folosit oregano, busuioc, cimbru. 

Ingrediente: 2 kilograme de cartofi noi din piata, luati la 2.5 lei kilogramul, verdeturile aromatice (busuioc, oregano, cimbru), o capatana de usturoi, apa, ulei de masline, sare.

Am spalat cartofii si i-am pus in tava inalta de cuptor. Am stropit totul cu putin ulei, am adaugat verdeturile si sarea, usturoiul si am amestecat totul bine de tot. Am dat la cuptor…

Vezi articol original 133 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

