Galerie

Salata caprese, speciala pentru copii si bebelusi peste 10 luni


Folosim rosii coapte, felii de mozarella sau cas de vaca, ideal de la cineva de la tara. Adaugam si putin busuioc si avem cea mai buna si delicioasa salata cu putinta, pentru copii si bebelusi peste 10 luni.

Ideea de baza e simpla. Rosiile se introduc in alimentatia bebelusului dupa varsta de 10-12 luni pentru ca sunt acide si atunci ii pot irita sistemul digestiv.

Eu am inceput cu bucatele microscopice de rosie super coapta, fara seminte, fara coaja. Am folosit cas de tara si mozarella, in ocazii diferite.

Bebe a tolerat perfect aceasta combinatie si sunt deosebit de fericita ca a incercat salata caprese de mic :)) Nu ca mine, la 30 de ani.

Casul este nesarat insa eu l-am dat cu sare cand l-am primit, ca sa reziste mai mult. Este oparit deci nu imi fac griji. Bebe mananca si branza de casa dar i-am dat si putina mozarella si acum si cas. Rosiile sunt ok dar nu ma grabesc sa ii dau prea mult pentru inceput. Va manca mai multe mai incolo.

Cat despre busuioc, lui nu i-am dat. L-am mancat eu :))

Original, salata caprese se prepara cu mozarella, felii de rosie, busuioc, totul stropit cu ulei de masline. Am sarit peste faza cu uleiul de masline fiindca am vrut sa manance si bebe 🙂

Pofta mare si multa sanatate! Si spor la diversificare ❤

Lasă un răspuns

