Galerie

Legume asortate la cuptor, special pentru copii si bebelusi mancaciosi


Daca le e foame, va invit sa le dati urmatorul preparat special realizat pentru copii si bebelusi mancaciosi: legume asortate la cuptor. Discutam despre una dintre cele mai delicioase si simple retete culinare pentru copii.

Dar atentie ca si adultii sunt bineveniti. Aceasta mancare este adusa din rai, va promit! Este un curcubeu culinar care ti se topeste in gura si te face sa ceri a doua portie 🙂

Am folosit: 1 kg de cartofi, 200 de grame de mazare, 1 ardei kapia, 3 morcovi, 1 ceapa, ulei de masline, sare.

Am tocat cartofii, ardeiul, morcovul si ceapa. Am adaugat totul intr-o tava inalta de cuptor si am adaugat si mazarea. Le-am amestecat cu putina sare si un pic de ulei de masline, am adaugat 2 cani si apa si am dat la cuptor.

Per total, am muncit cam 5-6 minute. Restul a facut cuptorul, cam in 30 de minute la foc mediu.

Am mancat asa de bine incat nici nu va pot descrie in cuvinte. Mazarea s-a facut perfect. A ramas inca putin verzuie si foarte dulce. Cartofii s-au topit in gura si ardeiul kapia a fost mai dulce decat oricand 🙂

David a mancat foarte bine. Fiind bebelus, i-am zdrobit cartofii, morcovul si mazarea pana a iesit un piure fin. Atentie la cojitele de mazare!

Clara a mancat perfect si ea, desi ea este marea mofturoasa a casei :)) A fost una dintre cele mai simple si gustoase mancaruri pentru copii si bebelusi. Evident, a fost o varianta sanatoasa si savuroasa. Nu le fac mai niciodata cartofi prajiti. Ii prefer pe cei la cuptor. Si sincer, in timp, si ei s-au obisnuit asa si si-au educat simtul gustativ sa vrea legume la cuptor si nu prajite 🙂

Sa aveti succes in tot ce faceti, pofta mare si succes la retete culinare pentru copii si bebelusi!

Lasă un răspuns

