Galerie

Pilaf cu rosii pentru bebelusi, copii si tot restul familiei. Vor cere inca o portie


Ia in calcul faptul ca va trebui, cel mai probabil, sa faci pilaf din minim 500 de grame daca ai 4 oameni la masa. Vor dori inca o portie, te asigur :))

 

Este una dintre acele retete culinare pentru copii si bebelusi pe care adultii le-ar manca oricand, cu placere! Si asta e mai rar, va rog sa ma credeti :))

Am folosit: 500 de grame de orez, 7 rosii coapte si decojite, 3 linguri de ulei de masline, busuioc si oregano uscate, un praf de sare, un sfert de ceapa alba.

Am spalat bine de tot orezul pana cand apa a iesit limpede. L-am pus la fiert intr-o tigaie incapatoare cu o cana de apa, oregano, busuioc si 3 linguri de ulei de masline. Am adaugat si un sfert de ceapa tocata microscopic. Am completat cu apa pana cand orezul a fost aproape gata. Atunci am pus rosiile decojite si tocate marunt. Am amestecat mereu, am adaugat praful de sare si am stins focul cand rosiile au fost si ele gata iar orezul era perfect umflat.

Am mancat unul dintre cele mai bune pilafuri din viata mea ❤ E si gustul copilariei mele, orez cu rosii :)) Mama il facea si ii iesea atat de bun. Oricat as fi fost de trista sau suparata, pilaful ei dregea tot :))

David are 9 luni si a mancat extrem de bine. I-am pisat eu rosiile si orezul si a iesit un terci delicios :)) I-am terminat eu bolul fiindca nu l-a putut manca pe tot 🙂 ❤

Sa aveti pofta, sa gatiti sanatos, sa aveti spor la retete culinare cat mai gustoase pentru copii si bebelusi ❤

Lasă un răspuns

