Ratatouille rapid din 4 legume. Cea mai simpla reteta de pana acum


Asta le fac eu copiilor azi 🙂 O reteta divina ❤

Bucataria din Livada | Retete vegetariene simple, delicioase si sanatoase

Rosii, cartofi, morcovi, dovlecei. Sunt cele 4 legume pe care le-am folosit la acest ratatouille rapid si simplu. Am pregatit o mancare vegana – vegetariana foarte simpla, modesta, rapida.

Ingrediente: rosii, dovlecei, cartofi, morcovi, ulei de masline, cimbru, oregano, sare.

Am taiat legumele in felii si le-am intercalat ca in poza. Peste ele am presarat sare, cimbru, oregano si apoi cateva picaturi de ulei de masline.

Am dat totul la cuptor si am scos cand am vazut ca legumele incep usor sa se rumeneasca 🙂 Am servit cu vin alb dar merge si un Prosecco ❤

In final, a iesit ceva bun si simplu. E mancare de lenesi, va asigur. Chiar nu veti munci mai mult de 5 minute, cat va ia sa spalati legumele, sa le tocati feliute si apoi sa le intercalati. Folositi ce vas doriti, fie ca e sticla, portelan, metal sau lut 🙂 Merge orice stiti…

Vezi articol original 41 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

