Galerie

Supa-crema minestrone pentru copii si bebelusi. Reteta genial de simpla


Supele sunt esentiale pentru buna dezvoltare a copiilor nostri. Avem nevoie de lichide, de mancare lichida sau semi-lichida. Ea ajuta sistemul digestiv sa isi usureze munca, sa absoarba nutrientii mai bine, sa isi refaca mucoasa care il captuseste. O supa este binevenita zilnic 🙂

Una dintre cele mai simple si delicioase supe din lume este supa minestrone, pe care eu o fac supa-crema. David are 10 – 11 luni si inca ii mai dau supa-crema iau Clara adora orice supa clara, limpede, inclusiv cele pasate spuma 🙂

Am folosit urmatoarele ingrediente pentru o supa-crema delicioasa si sanatoasa: morcov, pastarnac, radacina de patrunjel, 2 rosii mici coapte, 2 cartofi mici, un catel de usturoi, 3 linguri de ulei de masline, patrunjel.

Am fiert radacinoasele tocate marunt. Apoi am adaugat si cartofii cam peste 10 minute. Apoi rosiile peste inca 10 minute, usturoiul si am mai lasat la foc inca 10-15 minute sa fiarba si rosiile. La final am adaugat uleiul de masline si patrunjelul tocat marunt.

Cand supa s-a racit, am pasat totul fin, la blender. Supa merge de minune langa crutoane facute in casa sau simpla, ca atare 🙂

Pentru cei mai rasfatati copii, supa merge perfect langa o felie de paine facuta la toast pe care am pus un cubulet de unt si un praf de sare. Copiii adora painea cu unt iar aceasta combinatie se potriveste excelent langa o supa minestrone facuta crema 🙂

Pofta buna si nu uitati sa mai reveniti pentru si mai multe retete culinare pentru copii si bebelusi ❤

 

Lasă un răspuns

