Retete culinare copii 1-2 ani. Mancare sanatoasa pentru copilul tau


Simplu, rapid si sanatos. Cateva retete culinare pentru copii sunt detaliate mai jos. Imbina perfect legumele, fructele, leguminoasele si verdeturile pentru a oferi maxim de nutrienti si vitamine, minerale si elemente esentiale pentru dezvoltare armonioasa.

Retetele sunt gandite in mod special pentru copiii care nu au probleme alergice si pentru care etapa de diversificare a mers foarte bine. Cu alte cuvinte, au acceptat optim ingredientele introduse in alimentie, conform recomandarilor pediatrilor. Va invit sa adaptati retetele la propriile preferinte si nevoi. Inlocuiti alimentele pe care cei mici inca nu le-au incercat si pe cele la care credeti ca ar putea avea alergie sau sensibilitate.

La aceasta varsta frageda, doctorii si nutritionistii ne recomanda preparate culinare cat mai slabe in grasimi si cat mai pline de nutrienti, vitamine, minerale si grasimi bune! Folosim multe legume, multe fructe si ierburi proaspete, lactate bio daca avem si fara conservanti, E-uri, arome si coloranti.

Copiii se vor invata sa manance sanatos daca, de la bun inceput, nu le dam sa guste din mancarurile potentate de diverse substante, arome, intensificatori de gust samd.

De asemenea, sfatul multor medici este urmatorul: preparam retete culinare simple, care sa ne ia cat mai putin timp si in cantitati mici. Uitati de acele ciorbe din care se mananca si 3-4 zile, de acele tocane care se reincalzesc de 10 ori pana se termina. Chiar daca poate parea mai economic, ei bine, nu este. Inevitabil, ajungem sa aruncam din mancare si mai mult pierdem.

Este genial daca putem sa dam copilului o masa preparata chiar in acea zi, fara reincalzire, proces care distruge o buna parte din substantele nutritive. Asa ca este de recomandat sa preparam o supa crema de broccoli azi, maine o supa de taitei si poimaine o ciorbita de legume samd. In loc sa muncim la retete culinare complexe, putem sa servim o cina super sanatoasa cu broccoli simplu sau cu pui la cuptor, un iaurt slab, o salata samd.

Totul trebuie preparat in mod optim, nu gras, nu cu prajeli, nu stat prea mult timp pe foc. Vesti bune: asta ne scapa si pe noi, parintii, de o gramada de timp pierdut in bucatarie. Si apoi, cine nu adora mancarea proaspata facuta. Mult succes si iata mai jos cateva categorii de preparate culinare care va pot interesa:


Supe si ciorbe:

1. supa cu galuste

2. supa de rosii

3. supa crema de conopida

4. supa crema de dovlecei

5. supa de linte

6. ciorba de loboda

7. ciorba de fasole

 

Retete Culinare OVO-LACTO VEGETARIENE pentru Pranz si Cina

Broccoli cu sos alb genial!

Macaroane cu ciuperci

Macaroane cu branza

Mancare de mazare – simplu si rapid!

Musaca vegetariana

Orez indian simplu! E gata in 20 de minute

Paste in stil mediteranean!

Retete culinare cu broccoli!

Retete culinare vegetariene: Chiftele vegetariene

Mancare de vinete

Mancare de dovlecei

Macaroane frantuzesti

 


Deserturi:

 

7 dulciuri vegane care nu necesita preparare 🙂

Inghetata vegana gata in 30 de minute, cu ce aroma vrei tu

Clatite vegane cu salata de sfecla si valeriana. Brunch vegan de nota 10

Placinta vegana de dovleac si mere, speciala pentru masa de Paste

Placinta vegana de dovleac si stafide. Reteta simpla, rapida si sanatoasa

Negresa vegana delicioasa si rapida. Desertul preferat din cacao, gem si arome naturale

Prajitura cu lamaie si mac, un desert vegan delicios, rapid si simplu

 


Cititi si:


36 de sugestii culinare pentru copiii de 2-3 ani, cu alergii

21 de idei de mic dejun sanatos pentru copii

Anunțuri

9 gânduri despre “Retete culinare copii 1-2 ani. Mancare sanatoasa pentru copilul tau

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s